Kom i gang med sprog i virksomheden

Har du ansvar for planlægning og koordinering af intern uddannelse, kurser og coaching af medarbejderne i din virksomhed? Måske har du selv brug for at blive bedre til sprog?

Studieskolen Business kan være din sparringspartner i forhold til udvikling og sproglig efteruddannelse. Vi har mange års erfaring inden for sproglig kompetenceudvikling, så har du brug for en effektiv partner til at rådgive dig om dine egne eller dine medarbejderes kompetencer inden for dansk, fransk, tysk, engelsk, kinesisk m.m., er Studieskolen Business det rigtige valg.

Vi skræddersyr alle vores sprogkurser, så de matcher et dynamisk arbejdsliv med deadlines og andre situationer, hvor medarbejderen for eksempel er nødt til at sidde foran computeren på en forretningsrejse i udlandet, samtidig med at hun gerne vil tage et kursus i dansk grammatik.

Vores sprogkonsulenter kan vurdere de sproglige behov og designe et sprogkursus, der svarer til behovet. Vi vælger den underviser, der bedst passer til lige præcis jeres virksomhed.

I kan blive undervist enten i jeres virksomhed eller på Studieskolen i København.

Hvis du gerne vil finde ud af mere om, hvordan vi hjælper dig og dine medarbejdere til at mestre dansk, engelsk, kinesisk eller et helt andet sprog, så kontakt os.

Sådan foregår det

• Du kontakter os og fortæller, hvad dine sproglige behov og forventninger til et kursus er.

Derefter sender vi et tilbud, hvor vi foreslår et sprogkursus med et bestemt antal lektioner. En lektion er 45 minutter.
  • Hvis du accepterer vores tilbud, er vi klar til at starte. Vi matcher dig med den underviser, hvis kompetencer passer bedst til dine krav og behov.

Hvis du ønsker undervisning i dansk, engelsk, fransk, italiensk, norsk (bokmål), spansk, svensk eller tysk, sender vi dig et link til en onlinetest.

Du får en ordrebekræftelse fra os.

Kurset kan ligge på fastlagte tidspunkt, eller du kan vælge et fleksibelt forløb, hvor de enkelte møder aftales fra gang til gang. Hvert møde er på minimum 2 lektioner. Under alle omstændigheder har du mulighed for at ændre dine aftaler med 24 timers varsel.
  • Vi indleder med en behovsanalyse og en kursusbeskrivelse, som du godkender.

Derefter ved vi, hvilket undervisningsmateriale der passer bedst til dit kursus.

Hvis det er relevant, sender vi også dokumenter til vores HR-partner i din virksomhed. Du eller virksomheden får en faktura fra os.
  • Midtvejs gennem kursus beder vi dig om at evaluere det hidtidige forløb. Hvis nye behov er opstået, eller du ønsker ændringer, reviderer vi planen og kurset.
  • Når kurset er slut, sender vi dig et link til vores evalueringsskema.

Underviseren skriver en slutrapport og giver dig anbefalinger til, hvordan du kan fortsætte med at lære sprog.

Vi sender begge dokumenter til vores HR-partner i din virksomhed, hvis det er relevant.

Kontakt os

Ring eller skriv til os, så hjælper vi dig og din virksomhed videre med at lære sprog.

Kontakt os