Brætspilscafé / Board game café

Pris kr. 0

Scroll down for English description

Brætspilscafé
Har du lyst til at spille brætspil samtidig med, at du får talt dansk med nogle andre kursister på Studieskolen?
Så er denne brætspilscafé lige noget for dig.
To af vores dansklærere guider dig igennem og lærer dig spillereglerne og de danske udtryk i de sjoveste brætspil.

Brætspilscafeen er planlagt for vores danskkursister, men alle Studieskolens kursister er velkomne.

Det foregår:
Fredag den 31. maj 2024 kl. 15.00-17.00
på Studieskolen, Borgergade 12

Du modtager en mail med det præcise lokale inden begivenheden.

Det er gratis at være med, men vi beder om tilmelding.

Board game café
Do you want to play board games while at the same time speaking Danish with some other students at Studieskolen? Then this board game café is for you.
Two of our Danish teachers will guide you through different board games and teach you the rules and the Danish expressions you need to play the best board games.
The board game café is aimed at our students who study Danish, but everyone at Studieskolen is welcome to join.

It takes place:
Friday 31 May 2024 from 15:00 to 17:00
At Studieskolen, Borgergade 12

You will receive an email with the exact room number before the event.

It's free, but you have to sign up in advance.

Brætspilscafé / Board game café

Tilmeld