Strikkeaften / An evening of knitting

Pris kr. 0

Scroll down for English description

Strikkeaften
Hvis du elsker at strikke - eller hvis du lige er begyndt - så kom til en rigtig hyggelig strikkeaften på Studieskolen i Borgergade.
Vi serverer lidt kaffe, te og småkager - og strikker, hygger og snakker mørket og kulden langt væk.
PS. Vi har lidt ekstra garn og pinde.
Arrangementet foregår på dansk og engelsk.

Det er gratis, men du skal tilmelde dig på forhånd.

Det foregår:
Onsdag den 20. november 2024 kl. 18.30-20.30
Studieskolen, Borgergade 12, 1. sal ved cafeen

Denne begivenhed er planlagt for vores danskkursister, men alle kursister er velkomne.

An evening of knitting
If you love knitting - or if you are just starting out - then come to a cosy knitting evening at Studieskolen in Borgergade.
P.S. We have some extra yarn and needles available.
The event will be in Danish and English.

It is free, but you have to sign up in advance.

It takes place:
Wednesday 20 November 2024 18:30 to 20:30
Studieskolen, Borgergade 12, 1st floor at the café

This event is planned for our Danish language students, but all students at Studieskolen are welcome.

Eva Leotta

Eva anbefaler:
Har du et yndlingssted i København?
“Mit yndlingssted i København er Vesterbro. Jeg elsker specielt dette kvarter, fordi det rummer så meget forskelligt. Vesterbro har både små hyggelige barer, diskoteker, bodegaer, cafeer og mange små specialbutikker. Jeg elsker stemningen, og at man altid føler, at man er midt i byen. Desuden er det også (ifølge mig) på Vesterbro, at man kan finde den bedste ramen og de bedste boller med smør og ost.”

Har du et yndlingssted uden for København?
“Jeg er opvokset i Nordsjælland og har boet der hele min barndom, derfor er dette mit yndlingssted uden for byen. Nordsjælland har smuk natur, og man er altid både tæt på skov og vand. To steder, som jeg synes er et besøg værd, er Dyrehaven og Bellevue Strand.”

Hvad er din yndlingsmusik?
“Jeg tror, min danske favoritduo er Nik & Jay. De er gode både for yngre og ældre generationer og har fyldt en del de seneste tyve år på den danske musikscene. Jeg tror, deres single ’Hot’ kan få de fleste på dansegulvet.”

Vis mereVis mindre

Strikkeaften / An evening of knitting